fredag,12dec.

skolan va rolig idag faktist ;D
fika vid 9 med klassen. sen upp och kolla på 9ornas lucia, och lektioner sen.XD
myllad som fan på lunchrasten
av pierre,dennis,tom,tokis,sebbe,dompan,richard och danne.
HAHAHA. sminket va under ögonen sen XD
jag myllade tokis och sen kom tokis,richard,sebbe och dennis
och alla dom myllade mig samtidigt.
men jag överlevde (;
jag&felicia rullade ner i backen, HAHAHAH det va kul XD
fick sluta tio minuter tidigare idag, fem över halv två.
gick hem då, hängde upp alla mina blöta kläder.
HAHA, satte mig vid datorn och typ väntade sen käka jag lite.
sen stack jag ner till hallen och träffade michaela, och då gick vi hem till henne.
gjorde inte så mkt, kollade på film och käkade och lite mer.
sen gick vi till discot, stog utanför först.
men sen gick vi in för att vi frös som fan om våra fötter XD
va inne en stund sen gick vi ut igen.
snöbollskastning hela kvällen.
jonas tryckte ner mig i snön och la snö i nacken.
sen gjorde jonas&dompan det samtidigt på mig.
dompan tryckte upp massa snö i min rygg också.
sen bombaderad av patrik och axel med snöbollar, HAHA xd
bombaderade dom sen, så dom fick igen (:
massa snö innanför kläderna också, HAHA xd
michaela stack hem vid 11, jag va kvar till halv 1.
sista tiden så dansade jag med isabelle,emma och sofia :)
det va roligt ;D<3.
PUSSHEJ ALLA SNYGGINGAR :*


Kommentarer
Postat av: emma

myllad!?, ffs jävla bonde de heter mulad! :D

2008-12-18 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0