fredag,26dec.

jag.

hej hopp.
låg och smsade till halv fyra inatt.
sen gå upp kvart över nio.
jävligt trött va jag.
fast kunde ändå stiga upp, HAHA.
och då blev det att äta frukost och fixa sig.
sen åkte hela familjen in till jönköping och
träffade våran faster och hennes kille i
hennes killes lägenhet.
vi fikade och pratade.
det va trevligt (:
sen vid ett åkte familjen till råslätt.
och då blev det att kolla på utebandy.
min kusin spelade.
dom spelade mot nässjö, kommer inte ihåg vad det blev
men dom förlorade.
kallt som fan att stå och kolla ;P
efter matchen så åkte typ hela släkten hem till min moster.
åt och så.
kom hem vid halv nio.
bra dag :D.  pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0