JULAFTON.

daniel,jag&fredrik

ÄNTLIGEN JULAFTON. :D
vaknade halv tio.
va bara hemma till halv två.
sen till mormor&morfar. (med hela familjen)
där va kusinerna från sthlm.
och min moster från jkpg.
åt först.
sen kollade vissa på kalle anka.
och vissa satt uppe och spelade ;D
jag satt uppe och kollade på dom som spelade (;
sen vid fem blev det kyrkan, surt som fan.
men hade ju iaf min kusin som satt jämte ;D
och vi roade oss ju ;) HAHAHAHA.
marie&jenny sjöng jättefint.
slutade vid tjugo i sex.
sen när vi kom hem så blev det julklappar :)
orkar inte säga allt jag fick, men en kamera fick jag :D
8 migapixel.
juste, på morgonen fick jag en julklapp också.
det va att jag ska rida på islandshästar i fingalstorp.
men emma,isabelle&sanna.
och deras mammor och mina mamma.
ska bli grymt kul :)
men det är inte föräns i januari.
daniel&filip fick ett biljardbord.
men iaf, va färdig med julklapparna vid åtta.
orkar inte säga allt vi gjorde.
men kul va det iaf.
och bara så ni vet så har jag den roligaste och lamaste släkten :)<3
PUUSSSHEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0