lördag,13dec.

du är bäst.

hej luciadag (;
vaknade halv elva idag eller nåt, trött som fan.
åt frukost och sen blev det datorn.
åkte till felicia lite över tre.
när jag kom så gick vi ut en kvart eller nåt.
sen in igen.
och sätta på en film.
sen ringde tokis, va med han.
stack till han då, sen kom thörn dit också.
vi hade kul , kollade på två filmer.
sen kom dompan, och då gick vi ut i snön.
och jag fick såklart mest på mig.
massa innanför tröjan i ryggen av dompan.
nerkastad och myllad, av tre st. SAMTIDIGT. XD
och dom kastade in mig i en häck.
mobbad som fan, HAHAHA.
felicia va inte med så mkt, hon stog och smsa och frös.
så jag blev utsatt för allting. XD
men det va kul iaf (; HAHA
åkte hem halv nio.
tack för dagen alla, den va rolig (;
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0