lördag,6dec.

bror

NR 10; BRORSAN
hellu alla (:
vaknade vid tio idag, steg upp halv elva.
käka frukost sen sätta sig framför datorn
sen vid ett duscha och göra sig iordning
sen vid två blev det att åka ner med pappa och daniel
till filips bandymatch, mamma va redan där.
dom spelade mot tranås och vann med 15-3
DOM ÄGER :D haha
träffade ogge där nere.
pappa åkte typ när det gått halva matchen upp till tomtar&troll för att hjälpa till.
sen vid halv fyra åkte vi in till jkpg.
till min kusin och hans sambo och deras bebiiis.
kusinerna från sthlm va där och dom två kusinerna från jkpg (:
och min moster och hennes kille.
trevligt att träffa alla (:
kommer bilder på bebiisen också.
HAN ÄR SÖTAST.
moster och hennes kille åkte hem tidigt.
och min kusin skulle jobba så hon åkte vid fem.
och vi andra åkte hem lite innan sex.
stannade på willys och köpte godis och julmust (Y)
jag gillar't ;).
sen direkt till mormor&morfar och käka middag och efterrätt :D
åkte hem kvart i tio för att daniel hade ont i huvet.
men en bra dag iaf (:<3.
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0