söndag,14dec.

3 advent.
bara slasksnö idag, så jävla surt.
hoppas att det kommer ny.
tycker att det ska vara snö på julafton iaf.
för att annars känns det inte som en riktig julafton.
iaf, idag blir det slappdag.
daniels lag har innebandymatch, och den ska han kolla på.
jag kanske också kollar på den.
sen har lillebrorsan innebandymatch, och den ska jag kolla på.
ikväll åker daniel till linköping för att han ska opereras imon.
daniel verkar inte vara så nervös, men jag e det ;D
men det kommer gå bra, det vet jag :)
han kommer nog vara uppe i linköping en/två nätter.
sen åker han till jkpg igen.
och vene hur länge han ska ligga där över nätterna.
beror på hur pigg han är.
mamma ska vara med han där uppe, kommer faktist sakna dom. <3
men jag får sitta hemma och hoppas på det bästa :D
måste plugga idag också, för att ligger efter.
och det suger grymt mkt.
där fick ni lite info, haha.
pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0