söndag,6dec.

söt 

2 ADVENT IDAG DÅ.
vaknade tjugo i elva, steg upp fem minuter efter.
käkade frukost och satte mig vid datorn.
sen gick jag med sarah en stund på julskyltningen
fast vi va inte där uppe så mkt XD. vi satt i biosalongen, HAHA.
satt där och snackade typ. det va trevligt ;D. HÖHÖ.
sen gick vi och mötte amanda.
gick till tempo sen och vi mötte victor och stoffe,
sen stack jag till michaela,
satt först på hennes rum och jag fick värsta skrattanfallet för ingenting typ, HHAHAHAHAHA :D.
gick ner sen när vi va ensamma hemma och gjorde inte så mkt ;D HÖHÖ.
michaela är bäst på att pricka, HAHAHAHHAHAA.
SÅ JÄVLA KUL VA DET.
gick ut på julskyltningen sen.
OCH BARA SÅ ATT ALLA VET SÅ ÄLSKAR JAG MICHAELA,<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0