söndagmåndag.

igår va jag hos mormor&morfar en stund.
sa hejdå till kusinerna och fikade.
sen gick jag,daniel,filip och fredrik (kusin)
hem till oss, och spelade biljardtunering
kom inte ihåg vem som vann och så.
sen kom moster,mamma och pappa hem.
dom va ute och gick.
senare blev det hembakad pizza :D.
efter det åkte moster och fredrik hem till jkpg igen.
sen blev det datorn hela kvällen.


idag blev det shopping på a6 med familjen.
åkte in vid tio för att daniel skulle simträna på sjukhuset halv elva.
och pappa va med han.
när dom va på sjukhuset så va jag,mamma och filip på a6.
köpte grejer för mina presentkort.
blev en jacka,ett par skor och lösnaglar till nyår.
va där inne till lite över fyra.
inte gjort så mycket ikväll, och ska inte göra så mycket heller. HAHAA.
PUSSSSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0