torsdag,18dec.

älskar er.

först städa skåp vid åtta.
sen lite rast.
sen kolla på film med 7E.

en norsk film.
så grymt tråkig och lam.
somnade seriöst nästan.
efter 45 min så blev det fika.
kladdkaka,grädde,peppakaka,julmust.
gott som fan ;D HAHA
sen fortsätta kolla på filmen.
den va så jävla tråkig.
fick rast lite över elva.
sen lunch, gröt.
åt ingenting.
sen vid 12 blev det klasskamp eller vafan det heter XD
mot 7E
vene hur det gick och bryr mig inte heller :D
slutade tjugo i ett.
gick till michaela då, tog sällskap med emma och isabelle.
jag och michaela gjorde inte så mkt, när vi käkat så satt vid
och snackade vid matbordet XD:
en o en halvtimme eller nåt.
sen blev det tv .
najs va det iaf ^^
michaela, jag älskar dig grymt mkt <3. du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Julia ;D

haha gröt är så jävla äckligt.. (SPY)

2008-12-19 @ 10:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0