tjugoförstafebruari.



rida islandshästar blev det idag då (y
med emma,sanna,isabelle & våra mammor.
åkte dit halv tolv. sen tog vi in hästar.
riktigt mysigt att rida igen.
när vi skulle galoppera upp för en backe så
svängde vi eller så och sadeln gled åt sidan.
haha. men det va kul och jag trillade inte av (h
skrattade mycket gjorde vi också. haha.
sen efter vi ridit satt vi i en "kota" eller vafan det hette xd.
tände eld. myyyyys :* men ändå kallt. huhu.
sen bällade jag med min filt, hahahaha.
fan vad kul det va sanna ;D
minns inte riktigt när vi kom hem igen.
men det va väl vid fyra-fem nångång.
sen blev det duschen, asskönt ::
efter det fick det bli datorn. satt där hela kvällen.
för att melodifestivalen suger fan, huhu.
gick ner till vägen och pratade med michaela.
sen ringde marcus, trevlans vad det (y
sen ligga i sänger med godis och dricka pepsi max.
det gillar vi asså (h 
hahah. sommade rätt sent tror jag.
aja, pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0