16februari, måndag.



gaaaaaaaammal bild.
skola igen, så jävla trött på den nu.
orkar inte. och när man inte går i samma klass som felicia
så blir ju inte allt bättre precis..
hon måste få byta till min klass till åttan.
iaf, började med fysik. segt.
sen planering i tjugo minuter. sen träffa miccis och prata lite.
sen hemkunskap, gjorde rårakor :S . haha. men det va faktist gott :)
hade vikarie på hemkunskapen också.
lunch vid tolv. va med felicia en timme.
hon gick in sen. och då satt jag först en stund själv. fem minuter eller nåt.
sen ringde markus :) . pratade en stund.
skulle snacka med felicia lite först innan hon började sin lektion.
sen ringde markus igen :) . la på nån gång. vid 2 träffade jag felicia en stund igen.
sen tyska :/ sugeeeer. jag blir så jävla trött på dig!
fick välja om man ville gå på so;n men jag valde att sluta då.
och göra uppgiften hemma. så jag slutade tre.
tog sällskap med felicia till hennes buss sen gick jag hem,
köpte en choklad också (y haha.
hem och sätte mig vid tven, sen ringer markus igen ;) ,
pratade med han en halvtimme ungefär. sen ner till skolan.
mamma&pappa&daniel skulle på möte kvart över fyra.
och jag på piano fem i halv fem.
sen fick jag vänta på dom andra när jag spelat färdigt.
en halvtimme. assegt. men fick bli sms med miccis :D
hem och sätta sig vid datorn,äta,dator,plugga,duscha.
och nu sitter jag här igen, kom på att jag inte hade skrivit klart på min blogg.
höhö. men nu är klockan 22:05 och jag ska sovaaaaa :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0