18februari. onsdag

hej ni som läser min blogg :*
blir ingen bild idag, hah.
börja med matte, jippie (y eller inte.
sen tyska, körde nåt jävla spel. so. skippa halva för att då 
va jag hos gunnel. woho, är en halv centimeter längre än mamma :D
och kommer typ bara bli 1.70 ;) huhu .sen lunch i en timme.
fysik i datasalen och jag dampar på dom omogna killarna i min klass.
sen eget arbete. assegt. blä säger jag bara. eget arbete med johnnyboy :S
kan det bli bättre?! han är äcklig. katig är han också.
iaf. efter det va det idrott. det va iaf kul.
för att jag och robin sprang runt typ halva lektionen i salen och sköt badminton-bollar
på varandra och han pingis-boll på mig ;) hah .
slutade tre. tog följe med felicia till hennes buss. markus ringde. snacka med han
påvägen hem. byta om och snacka med markus samtidigt, haha.
sen la vi på. då tar jag en macka sen hjälper jag mamma i köket och lite så.
vi gjorde rårakor. och jag tänkte göra sockerkaka. men blev försent.
och nu sitter jag här. känner att jag är hur trött som helst i mina ögon..
fyfan. försöker gå och lägga mig tidigt och så men går fan aldrig ;s
ska väl snart duscha tror jag, sen kanske göra lite engelska.
har asmycket läxa i det till fredag :O fyfaaaan!
jag är så jävla trött på skolan redan..
dåligt humör idag också (: men trött..
aja, puss :* `kommentera.


Kommentarer
Postat av: hesh!

vad är rårakor? :)

2009-02-19 @ 15:46:51
URL: http://aamaandaabymaan.blogg.se/
Postat av: johanna

vet inte hur man ska beskriva, haha :D

2009-02-20 @ 08:42:49
URL: http://johannasiimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0