fredag,6feb.



DEN HÄR DAGEN SÖG VERKLIGEN!.
mest slask ute idag.
emma är ledig och isabelle&felicia va sjuka idag.
krya på dom.
haft ont i magen idag och hostat hela jävla tiden.
trött på det nu.
åt med sara&bea :)
aja, gick hem vid två.
orkade inte elevens val. har mat&bak.
skulle fått vara själv ändå, så det kan ju bara suga.
nej nu ska jag inte vara sur, haha :D
kom hem, bytta till mjukiskläder. skönt som fan.
sen la jag mig i soffan med danne. kollade på top model lite.
sen smallville, danne somnade.
mamma kom hem vid halv fyra.
sen blev det att sitta och prata i köket med danne&mamma.
lyssnade på musik också, trevligt va det (y) höhö.
sen satte jag mig här, har suttit här sen dess.
ätit tacos har jag också gjort ;).
blir gården snart också. får se hur länge jag stannar.
nu ska jag nog fixa mig, smsa gärna (a)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0