lördag,14feb.



alla hjärtansdag;
vaknade jämte felicia, har tydligen tryckt in henne i väggen inatt (y
haha. minns inte riktigt när vi vaknade men vid 11 nån gång tror jag.
låg kvar en stund och pratade. sen gick vi upp och åt frukost.
minns inte vad vi gjorde idag, hah ..
men satt inne på hennes rum hela dagen, osminkade . kollade på film&satt vid datorn.
vid halv 7. kom markus in och skrämde mig och felicia. haha.
öppnade dörren assnabbt, haha. men det va kul :D
mamma kom och hämtade mig vid 7 :/
köpte godis påväg hem också. åt direkt när jag kom hem.
sen satt jag vid datorn och försökte lära min lillebror bdb (y hahaha. 
sen satt jag själv vid datorn. fick bara sitta till elva så jag la mig framför tven istället.
satte på "knutby-vägen hem" men det va helt cpigt så jag fattade ingenting.
så det fick bli "bruce-den allsmäktige" istället. jag och lillebror satt uppe och kollade.
sen kom daniel hem vid halv 1. och då gick fille och la sig.
så jag&daniel satt uppe och kollade på den filmen. fast snodde mammas mobil
och smsade istället XD. för att på min ena mobil har jag inga pengar. och den andra
kan jag inte smsa eller ringa från för att det är nåt konstigt. menmen.
iaf, filmen va lam. satt och skrattade (h hahaha.
daniel och jag gick och la oss vid halv tre tror jag.
låg och smsade då. somnade halv fyra.
PUSSSSSSSSSS ;*

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHA "vaknade jämte felicia, har tydligen tryckt in henne i väggen inatt (y" AHAHAHAHAHAAHAHAHA TRYCKT IN I VÄGGEN! HAHAHAHA! XD

2009-02-19 @ 15:42:37
URL: http://aamaandaabymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0