lördag,31jan.



suddig bild.
vaknade halv elva typ, jag och sara steg upp några minuter efter.
då åkte hon hem för att hon hade en tid att passa.
sen satte jag mig vid datorn.
satt där till fyra ungefär. haha
sen städa och duscha.
sen vid sex gå och möta becca.
gick hem till mig, sminkade oss och plattade håret.
värmde pizza som blev hård, haha.
sen gick vi till jeff, asgött där.
sen vid tio gick jag och becca hem till mig och hämtade hennes grejer.
sen gick vi tillbaka till jeff, fast stog utanför.
snackade med oscar, lite innan halv elva åkte becca hem.
och jag stannade kvar till halv ett.
sen hem, gick och la mig i dannes rum vid 2 eller nåt.
minns inte när.
sen somnade jag vid tre, förlåt för dissen johan (:
tack alla för kvällen, den va asrolig :D<3.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0