lördag,7feb.



DET FÅR BLI EN SOMMARBILD BARA FÖR ATT JAG VILL HA SOMMARLOV NU;
jag hade verkligen askul igår, tack alla. <3
vaknade lite innan elva, helt död. somnade typ två igår eller nåt.
hade fått 8 sms av michaela, för att hon inte kunnat sova inatt och sånt.
hon har blivit sjuk nu :( krya på dig älskling. vill träffa dig snart.
steg upp lite efter elva, kollade på tv/film, åt frukost , satte mig vid datorn.
satt vid datorn i två timmar eller nåt. sen åt jag.
sen kollade jag lite på film, på rocky.
gick bort till mormor&morfar nån gång. med daniel,filip&mamma.
fikade med mormor&morfar, min moster och kusin va också där.
pratade om lite allt möjligt. trevligt va det iaf :)
sen gick jag,fredrik(våran kusin),filip&danne hem till oss.
kom hem nyss typ.
mamma&anna(min moster) gick en sväng istället.
sen kom mamma och pappa hem.
satt här då. blir väl datorn hela kvällen.
mamma&pappa ska bort.
jag och mina brorsor hemma ikväll (y) . blir skönt faktist.
smsa gärna ikväll, eller ring :D
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0