lördag,8feb.



HEJ LÖRDAG.
mamma väckte mig lite innan elva.
för att hon,pappa&daniel skulle kolla på filles innebandymatch.
och jag orkade inte följa med.
när dom stuckit låg jag kvar en stund i sängen.
gick upp, la mig framför tven med godis&filt.
kollade på melodifestivalen. som mamma spelat in.
asdåligt va det.
sen vi 12 ringde markus. vi snackade i två timmar.
sen kom alla andra hem (filip hade två matcher)
la mig i soffan igen och kollade på top model.
sen gick jag in i daniels rum och låg där och kollade på det istället.
till fyra. sen va det mat. sen gick jag ut med daniel&filip och försökte köra snöbollskrig.
men gick ju inte bäst, haha. helt cpig snö.
sen in efter typ 20 minuter
kolla på top model igen. sen duschade jag, aslänge.
skönt som fan :D.
sen satte jag mig här. ska dra snart. ska kolla på top model igen ;) till åtta.
sen blir det beck vid nio. smsa mig (y)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0