måndag,2feb.

skolan börjar igen, fast lyckad helg iaf.
ha vikarie i fysik, veijne.
hade matte istället,  20 minuter bara.
gjorde en uppgift faktist (y
tio i tio va det planering. inget specielt där.
sen hemkunskap fem över halv elva.
gjorde äcklig äppelkräm.
sen va det lunchrast i två timmar.
va först med felicia i en timme. hon gick in ett.
sen hade jag,johan,joel,jennie och isabelle astråkigt i en timme.
satt i uppehållsrummet och lite i cafét.
gick in tio över två. och då hade jag tyska.
va väl okej. sen so. satt och pratade bara. haha
slutade fyra, och fem i halv fem va det piano.
efter det hämtade pappa mig, kom hem vid fem.
satte mig vid datorn, som jag gjort till nu och klockan är åtta.

får inte sitta nu vid datorn egentligen men gör det ändå.

ska snart duscha också, pusss.

och ni som vill veta så har jag slutat på gymnastiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0