måndag,9feb.


ursäkta bild.

tjo asså.
vaknade vid 10 idag. åt frukost, kollade på tv & fixade mig.
sen åkte jag,danne,filip&mamma in till stan.
för att daniel och pappa skulle åka till en vid ett..
när dom gjorde det så åkte jag,mamma&filip till donken och åt.
sen blev det a6. köpte foundation, och en slags tröja. vet inte vad man ska säga men.
ville ha ett par bruna jenas-leggings till men fanns inte i min storlek :/ .
menmen. så är livet, haha.
vid tre, bowlade vi. hela familjen och våran kusin va också med.
hade två banor, så fick köra med mamma&pappa.
filip,danne&fredrik va då. och vi "tävlade" ju alla mot varandra ändå ;).
jag förlorade faktist inte (y) haha. ägde faktist mina brorsor.
mohaha :D. mamma vann. gick först asdåligt för henne i början men sen asbra.
åkte hem nån gång efter fyra. satte mig här.
sen har jag käkat , och bara suttit här.
smsat med michaela hela dagen idag med. alltid lika trevligt (y) höhö.
ska väl snart ta mig härifrån, haha. fast kommer inte gå, sitter och chattar med felicia.
det är naaaaaaaaajs. och bara för att jag ska till henne fett tidigt imon.
och vara där hela daaaagen sen sova där :)  jag är lyckligast med dig.
kommer bli kul som vanligt ;D. bilder kommer säkert också komma.
orkar inte skriva mer nu, seeeeeeees :D . finns på mobilen imon om det är nåt.
och just nu cpar min "tre-mobil", går inte att skicka sms från den. så därför jag inte svarar.
går inte ringa heller. vill fan ha fixat det tills imon. men får se hur det blir med det.
men har min andra mobil iaf.
aja, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0