torsdag,5feb



ÄLSKA SNÖ;
vaknade tjugo över sju idag, skulle duschat.
men hann/orkade inte.
la mig i soffan, mamma fick fixa frukost.
började göra mig iordning tjugo i åtta. stressad som fan.
snö idag då, inte mycket men alltid nåt.
bara max som slängde ner mig snön, haha
hade checkpoint i engelska.
fick veta vad jag fått på mitt fysikprov, 31 av 60. precis att jag fick G (y) haha
har inte mått särskilt bra idag, hostat asmycket.
haft ont i hela kroppen, trött som ett jävla as.
slutade tjugo i två, hem och lägga sig i soffan och halvsova.
asskönt. sen satte jag mig här.
sen ska jag duscha, och göra tyskaläxan.
PUSS! <3

igår va jag med felicia sen blev det gården.
felicia är bara min (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0