söndag,1feb.



osminkad och nyvaken jävel på bilden.
sovit i dannes rum inatt, vet inte varför.
men mycket skönare där.
vaknade nån gång, minns inte när.
steg upp när klockan va lite över 12.
då blev det datorn.
suttit här hela dagen typ, fast luggit framför tven lite också.
fast det är bara skönt :D
varit ensam hemma en stund också.
det är det bästa som finns.
snart ska jag väl äta, sen bort till mormor och spela piano.
som jag aldrig gör.
sen hem och duscha och lata mig vid tven eller datorn.
emma har åkt till fjällen idag också, hoppas du får det bra och inte bryter några ben ;)
haha. och johanna vill ha sms (y)
ni som har comviq kompis kan smsa på 0739688387 och ni som har tre kan smsa på 0761959276.
och ni som inte har nåt av det kan bara ta ett nr ;)
har två mobiler om nån undrar.
3000 gratis sms i månaden på båda.
snart är det sportlov också, det gillar jag :) 
och jag vill ha sommarlov, vill ha det varmt.
eftersom det jämt är så jävla kallt nu.
men nu orkar jag inte skriva mer, så pusshej.

jag saknar dig<3.

Kommentarer
Postat av: Tilda

vill ha sommarlov me dej. <3 (A)

2009-02-02 @ 19:04:43
Postat av: sarah

sötast!<3

2009-02-04 @ 19:29:31
URL: http://sarahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötast!<3

2009-02-04 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0