tisdag,3feb.



FRILUFTSDAG;
åkte buss in till jkpg klockan 9.
fick vänta vid busshållplatsen på dom andra från kax och det.
sen blev det bowling. med anna&felicia.
felicia vann,jag kom tvåa och anna sist ;)
va askul. höhö
sen lunch i en timme. dom flesta satt och käkade där det är tennis :P
klockan tolv gick vi bort till kinnarps. åkte skridskor.
det va faktist kul ;D . gled på isen med felicia, haha.
och filmade in det.
sen när jag och anna skulle springa med skridskor på. asså inte på isen.
det va på golvet vid omklädningsrummen. och sen kunde jag typ inte stanna
så jag trillade in i en grej, det va askul men gjorde ont. HAHAHAHA
åkte skridskor till halv två.
sen tog vi av oss och så, sen gick vi till bussen.
fick vänta på bussen aslänge, va askallt + att jag va as kössnödig.
sen äntligen kom bussen, satt med felicia såklart.
hoppade av vid skolan.
gick bort till vårdcentralen, för att felicia skulle med bussen hem.
sen när hon åkt så hämtade mamma mig.
och då blev det hem och sätta sig här.
ska äta snart tror jag, sen duscha och plugga engelska.
har checkpoint i engelska på torsdag.
aja, PUSS.
bilder från igår kommer in på min bdb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0