tjugofjärdefebruari.



onsdag idag då.
började med matte. sen tyska. sen so.
lunchrast. fysik. eget arbete. idrott.
fast va inte med på idrotten för att det suger kuk.
fyfan vad tråkigt det är ;o. så jag och sara satt i
uppehållsrummet och roade oss :D huhu.
sen kom jennie och hugo också.
slutade tre. följde med felicia hem.
försökte sitta i hennes säng och plugga tyska
men gick ju inte så bra. hahah.
skrattade asmycket. men jag älskar't (y
och felicia är bäst.
tog 17.52 bussen ner till gränna sen.
gick till gården. va där till nio.
trevlans va det ;d gick ut och spelade in filmer på oss
när vi dansade och sjöng. hahahah. så jävla kul. xd
när jag kom hem så kollade jag på tv och duschade.
somnade halv tolv. sent som vanligt "/ och trött blir man.
aja, kysssss :*


Kommentarer
Postat av: sara

(a)<3

2009-02-27 @ 18:13:06
URL: http://supeersara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0