tjugosjundefebruari.

äntligen fredag!
först data. sista datalektionen.
tommy pratade bara. alltså våran lärare.
så det va slappt. sen idrott.
orkade inte vara med. det suger verkligen.
speciellt med äckeljonny också ;s
så jag och sara gick till ica istället och till hemkunskap-salarna
och det. sen gick vi tillbaka till idrotten kvart i tio.
tog sällskap med felicia och några till skolan.
sen rast till halv elva. segt fan xd.
engelska till tio över elva. sen lunchrast.
jag och felicia satt med min lillbror och hans kompisar och åt (y
hahahahha. sen kom daniel och pratade med oss ;d så blev ju en liten
familjemiddag ;) . hahahah.
gick in klockan tolv. tyskaprov då. det va rätt så lätt.
gick bättre än vad jag trodde :) eftersom jag knappt övat nåt också.
va färdig med det halv ett. och då fick man gå. slutade egentligen tjugo i ett.
sen hade vi svenska. så jävla tråååååkigt är det. jävla damplärare också.
kort som fan och katig. satt i gruppen och skulle göra meningar ;s helt cpit xd.
fast lite roliga blev dom allt, en va "sexiga william rider snygga madde"
eller nåt sånt, haha. sen va det elevens val.
gjorde semlor, gott va det ;d
fick sluta en kvart tidigare. så kvart i tre blev det då.
gick ner till skolan och väntade på felicia.
fast gick in till datasalen sålänge (h.
åkte hem till felicia när hon slutat.
vi gjorde inte så mycket. haha. skratt såklart :*
åkte med axel&anton ner till gränna lite innan sex.
anton åkte hem. och axel,jag&felicia
gick och mötte patrik.
sen blev det ica och träffade jonnyboy och marcus.
gick till hampus sen. jag och felicia va så jävla flummiga
när vi gick dit. så skrattade så jävla mycket. xd
fett kul va det. när vi kommit till hampus så gick vi direkt igen.
haha. minns inte vad vi gjorde sen ;p
men blev det gården lite. och hamnen.
sprang och sånt shit också (y hahahhaa.
vi är duktiga. sen blev det fest.
och typ en viss person tappade mig i lera
så mina kläder blev leriga och asblöta. haha.
men fick låna en tröja iaf.
åkte hem till felicia med henne vid elva.
fyfan vad flummiga vi va, så jävla kul.
och trötta som as också. marcus ringde med.
trevligt va det :*
iaf. det här va bästa kvällen :D
så jävla lyckat blev allting.
tack alla för kvällen!
kysssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0