tjugotredjefebruari.



VÄRSTA FLUMMDAGEN IDAG! :D
jag älskar't.

träffade felicia vid brittas halv nio.
då gick vi ner till skolan. eller blev först ica.
sen fysik. planering. hemkunskap. lunchrast i två timmar.
på lunchrasten så va det jävligt kul (y
va med felicia hela. och typ danne och höge ;d
gick med på deras promenad. sen va jag med på deras engelska.
för att jag hade inget att göra på min låååååånga lunchrast. hah.
jag och felicia gick runt och la oss i snön. myyyysigt va det allt.
hahahahah. och danne filmade oss. askul :D.
den är värd att se, mohaha.
och utanför deras klassrum när vi stog och väntade där
så lägger jag mig över räcket eller vafan det heter xd
på dom där "gångarna" till dörren eller så.
om ni fattar vad jag menar?!
och så la jag mig på den sen typ kan jag inte hålla balansen eller så.
och då drog jag i felicias jacka för att inte trilla ner.
såklart så följer hon med ner (y och jag ligger underst och hon över mig.
på det där hårda. gjorde fan ont, hahahah. men så jävla kul va det :D:D:D:D.
sen va det tyska tio över två. flumm där med.
efter det va det tyska. slutade fyra. följde med den bästa felicia hem.
det va fett naaajs (h. fast mamma ringde och dampade.
för att jag sket i piano-lektionen osv..
åkte hem vid åtta nångång. blev duschen då sen tven.
sen somna sent.
kysssss :*
och på bilden, så såg mina skor ut idag.
inte för att man ser så mycket men.
den ena va asblöt och typ tung. hahah.
och den andra va normal eller lite blöt ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0