fredag,13feb.



igår va jag med michaela,
vi kollade på film,pratade och åkte pulka (y)
satt uppe med min brorsor igår i köket.
spelade kort, pratade, gjorde rostade mackor :)
trevligt va det. jag älskar er (L) ..
iaf, ställde alarm på 11 för att jag trodde felicia skulle komma vid 1.
men nejnej. haha. satte mig vid datorn med en macka som jag inte åt upp.
och ett glas juice. som jag inte drack upp. haha. satt väl där till 1 nån gång.
duschade och fixade mig. fick pengar av mamma och min lillebror är snällast.
fick pengar av han meeeeed :D. wooho. fast måste betala tillbaka.
tror inte ens att ni vill veta det så, hah.
mötte felicia på mc andré vid 2. delade på en pizza där :)
sen gick vi till haglunds och tog en kaka där.
sen gick vi assnabbt hem till mig, haha.
skulle hämta grejer, för att jag skulle sova hos bästa.
sen skjussade min mormor oss ner till hamnen.
tog bussen 16:15 till örserum.
denna kvällen gjorde vi inte mycket..
axel kom och vi körde rock band och så..
trevlans va det ;D
sov sen i samma säng som bääästa ;) . hah.
för att vi orkade inte bädda. somnade lite innan halv tre.
med dig mår jag bäst ;*


Kommentarer
Postat av: michaela

när du ser detta, vill du ringa eller sms mig då är du snäll? :)

2009-02-15 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0