två dagar med bästa.



tisdag; vaknade vi 9, duschade. sminkade mig. farmor kom med fika&godis. fikade.
sockerbulle&negerboll till frukost gillar vi (y) haha. sen skjussade farmor mig till bussen
som gick 10.35.  va framme vid kvart i typ. felicia kom och mötte mig. gick hem till henne.
satt vid datorn och flummade aset. haha. och va ute och tog kort och lite så. sen när vi skulle
göra ris så spillde vi ut massa på golvet och felicia fick städa och jag fixade riset ;) haha.
fyfan vad vi garvade. vi är bääääääääst på att laga mat. mohaha :D . hela kvällen satt vi vid
datorn ;) NÖRDISAR ÄR VI ! gick och la oss nån gång , och bara för att felicia
är bäst så fick jag sova i hennes säng (a) och hon på madrassen. hah .somnade vi 2 eller nåt.
onsdag; vaknade 11. åt frukost. gjorde och oss iordning. satt vid datorn en stund.
sen vi 1 åkte vi till tranås. åt på kinaresturang med hennes mamma,storebror och hennes brors kompis.
asgott va det :D kom hem vid fyra typ. satt vid datorn. va ute och tog mer kort. sen gick vi runt i örserum
och gled på vägarna. hahaaahaha. gick ju jävligt bra asså, trillade rakt på röven. menmen ;) ..
kul va det iaf. som vanligt <3. . pappa kom och hämtade mig halv 10. hemma gjorde jag inte mycket.
kollade på film/tv till 1 typ med brorsorna. sen sooooooooova .
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0