fredag,16jan.



skolan idag va okej, jag&hugo städade på tyskan.
slapp den iaf.
slutade fem över två, då väntade jag,hampe&hannes på felicia.
hon slutade två.
sen åkte vi in med bussen 14.25 till stan.
åkte till stoppet, och sen när vi precis varit inne på statoil så kom en fram till oss.
och bara "om ni har cigg eller nåt sånt så kan ni ju bara glömma det, för att vi har kort på er nu'
asså fyfan, det är inte bra.
hoppas bara att mamma&pappa inte får reda på det.
och när han sagt det skyndade vi oss därifrån.
blev assur då.
sen åkte vi till resecentrum och letade efter nån som kunde köpa ut cigg till oss.
och hittade äntligen en, vi letade som fan.
två paket till oss blev det då, jag&felicia delade på ett. och hampe&hannes delade på ett.
sen åkte vi bussen hem halv sex.
och sen blev det gården.
där va det roligt :)
men inte i slutet, allting blev skit :/
lipade när jag kom hem...
pratade med michaela också, tack för att du finns.
tack för dagen alla som gjorde den bra.
älskar dig felicia<3.

och jag mår inte så bra nu :/ förkyld,trött som fan,ont i huvet och halsen.
men jag ska försöka orka detta nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kunde du?

är besviken på dig.

2009-01-19 @ 16:27:12
Postat av: johanna

kommentera inte anonymt, säg vem du är istället?

2009-01-19 @ 18:52:08
Postat av: Tilda

vad har hänt ? :O

2009-01-19 @ 19:16:15
URL: http://tiildahakansson.blogg.se/
Postat av: agnees

röker du ? :s

2009-01-22 @ 14:24:02
URL: http://agnesaxmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0