fredag,30jan.



tjosan, äntligen fredag säger jag!
skolan idag va väl skoj, träffade michaela också :)
typ råkade glömma kläder till idrotten, för att vi skulle ha bip-test
fick gå promenad istället, fast jag och anna gick till skolan och satt i cafét
mycket varmare, haha
köpte en fralla.
sen vid halv tio gick jag och anna tillbaka till idrotts-lektionen
och då hade madde typ tappat luften eller vad det va , för att hon har astma
men det gick bra sen :)
hade sen 45 minuters rast, ringde till min våta fisk becca :D
saknar henne massa.
emma&jag satt i cafét på rasten, lamt men roligt
sen vid halv elva hade vi engelska, jobbade inte nåt typ.
lunch sen, fast åt inte. va med felicia som vanligt :)
alltid lika kul. jag älskar dig.
sen tyska, sen svenska.
sen sluta för att hade inställt elevens val :D woho.
gick då till cafét där sara stog, snackade lite med andra och så.
sen åkte vi skolbsuss hem till henne, tog på oss varma kläder när vi kom hem.
och sen åka ner till gränna på hennes moppe, kallt som fan.
en mil men vi överlevde ;) haha
åkte hem till mig, satte oss i mitt kök och pratade och åt mackor.
sen hjälpte vi pappa med att jag tacos, för att han hade inte kommit hem.
haha, jag lyckades verkligen inte :D
kunde inte skära tomater, och när jag skulle ta majs tog jag kikärtor.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
åt sen när pappa kom hem, sen åkte jag och sara ner till gården.
tog moppen ner till sandra och ställde den där.
sen gick vi till gården, vi inte alls många där.
minns inte vad vi gjorde sen, haha.
men träffade min pappas kusin GUASTAAF , han är störd (y  haha
träffade också en väldigt trevlig person som hette marcus, och som va 19 ;)
HAHAHAHAHAHA.
sen sov sara hos mig.
tack för kvällen alla som gjorde den så rolig :D
pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0