lördag,17dec.

vaknade tjugo i tio.
och såklart så fryser man,är asförkyld, kan knappt prata för att man har ont i halsen.
blev tv:en direkt när jag stigit upp, då gjorde mamma frukost åt mig. och fick honungsvatten också.
blev bättre i halsen då.
sen satte jag mig vid datorn, och sen duschade jag. sen åt jag.
vid två åkte jag till michaela, skönt att prata med henne och så.
vi satt inne på hennes rum, och satt vid datorn.
till sju, då åt vi.
sen stack vi ut och träffade kerstin.
skulle till en fest typ, men vi kom inte in.
för att lägenheten va låst.
så då gick vi runt i gränna istället.
sen gick kerstin hem för att hon mådde inte så bra.
och då köpte jag och michaela en pommac ;)
hahahahaha, sprutade på varandra:D.
sen träffade vi hampe,william,hampus holmgren & marcus.
va med dom en stund, sen dissade dom oss :P.
och då satt jag&michaela i en lägenhet, på golvet.
varmt va det iaf (Y) haha
kom hem elva.
frös som fan, tog nåt att äta. sen blev det sängen.
/ J
kommer bilder från dagen;

jag





jag älskar dig michaela.


Kommentarer
Postat av: michaela

vi är sjukast (y) men det måste finnas folk till det med.

du är bäst johanna :D alltid lika kul med dej,.

2009-01-19 @ 18:53:37
URL: http://mjchaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0