måndag,12jan.

<3

sovmorgon till nio som vanligt.
va faktist skoj i skolan idag (:
och jag&felicia har inget liv, HAHA.
OCH FELICIA STURDAHL ÄR SNYGGAST OCH MIN BÄSTAVÄN.
bara så ni vet (; och hon är bara min. mohaha
asnajs med 2 timmars lunchrast idag.
va med felicia nästan hela ;)  det är naaaajs.
vikarie i so, veijne eller hur fan ha stavas XD
fick sluta en kvart tidigare, kvart i fyra.
satt i sporthallen då.
ringde michaela när jag satt där också.
för att hade gymnastik vid fem.
skulle egentligen gått på min piano-övning.
men orkade verkligen inte det för att det suger.
och jag vill sluta.
kom hem lite över sju, in i duschen direkt.
sen äta och sen sitta och äta glass framför datorn ;)
sitter här fortfarande, men glassen är slut. haha
och jag ska dra snart och gå och lägga mig, för att jag är trött.
aja, pusshej.


Kommentarer
Postat av: sara

lyllo med sovmorron :D<3

2009-01-12 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0