måndag,19jan. förmiddag



somnade inte föräns ett igår, låg och smsade mest sen när jag skulle sova så kunde jag inte somna.
hostade mycket också.
lite sjuk idag, så stannade hemma.
för att vila mig och så också.
men felicia kom inte idag ändå så..
är asförkyld, seg och lite ont i halsen. och hostar som ett jävla as.
och nyser gör jag typ hela tiden. det är jobbigt.
blir väl att slappa hela dagen och smsa med tuffingen oscar :D
går väl in på datorn senare igen.
eller så sitter jag kvar nu, haha.
aja, puss på folket som läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: sarah

har du tagit bilden? iaf den var sjukt fin! precis som du :)<3

2009-01-21 @ 16:43:58
URL: http://sarahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0