måndag,26jan.

låg och smsade till 01.00 inatt eller nåt sånt.
såklart är man trött när man vaknar idag, så daniel får komma in och dra av tecket
så att jag vaknar och stiger upp ;D
upp och äta frukost och allt det där.
sen skolan som började 9, först fysik sen planering.
och såklart ville helen snackade med mig efter planeringen.
hon kom på att jag skolkade och rökte, jippie.
eller inte!
men tror inte att hon kommer ringa hem.
hoppas fan att hon inte gör det.
fattar inte hur hon fått reda på att jag rökt? :O
fan ta den som har stjallat :@
eller hur fan det stavas.
menmen...
sen va det hemkunskap, första gången för mig för att jag va sjuk
förra gången som egentligen va den första.
vi gjorde "frukost", mackor och havregrynsgröt.
inte det godaste men det funkade.
slutade den lektionen 12, sen ner till skolan och lämna böcker sen träffa felicia
minns inte vad vi gjorde men ;D.
hon gick in vid 13, och då åkte jag hem och åt sen tillbaka till skolan vid två.
och träffa felicia en stund, sen tyska till 15.
blev iaf lite skratt på den, va faktist duktig och jobbade också :D haha.
sen so, sen sluta.
sen sitta och snacka med hannes lite vid skåpen.
sen piano, sen hem.
skulle plugga när jag kom hem men så blev det inte ;D haha.
fysik provet är flyttat till torsdag också, något som är bra.
nu orkar jag inte skriva mer, pusshej.
kommer lite bilder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0