onsdag,28jan.



skolan idag va jobbig, för att jag va astrött.
först matte, fast övade till fysik-provet istället, med emma.
satt i grupprummet, fast vi satt bara och pratade och smsade ;D
i en timme.
sen tyska, kollade på oliver twist på tyska. hack i filmen också.
fast bättre än att sitta och jobba, och jag somnade nästan.
hur trött som helst.
men iaf, sen so. börjat med "lag&rätt" nu. bättre än religion kan man lungt säga.
sen lunch, fast jag åt inte. gick runt med felicia och vi lamade oss,
& jag älskar henneeeee <3
sen lektion igen, fysik. fast då gjorde jag matte istället.
fast gjorde inte nånting, eller 2 uppgifter. HAHA
det va bara 4 stycken i klassrummet, dom andra satt i grupprummet.
och va inte många idag i klassen, vid va 12 stycken.
för att alla är lediga och sjuka.
i slutet på fysiken pratade vi om typ vart man kunde åka utomlands ;D haha.
men det va najs.
sen eget arbete, snygg vikarie ;)  rolig lektion också.
gjorde ingenting på den heller.
sen slutade vi lite innan kvart i, då väntade jag på felicia.
följde henne&ogge till bussen sen.
sen hämtade mamma mig, och då blev det hem och göra toast.
sen plugga fysik med mamma, sen dampa som fan på mamma och mormor.
tänker inte skriva vad det handlar om här!
sen tven lite, sen plugga lite med pappa.
äta, tven en stund sen satte jag mig här.
sen ska jag duscha, sen plugga fysik. har prov i det imon ni som inte vet.
kommer gå asdåligt för att jag fattar noll, haha.
sen ska jag sova, för att jag är tröööööööött.
aja, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0