onsdag,7jan.

mobil

hellu :D
mamma väckte mig vid 10
och då blev det att äta frukost sen satte jag mig vid datorn en stund.
sen åkte jag,mamma,filip och daniel bort till mormor,morfar&gammelmormor,
för att säga hejdå till dom.
gammelmormor ska hem idag och mormor&morfar ska vara i sthlm några dagar.
sen hem och äta och fixa sig, och sen åka in till jkpg.
först lämna daniel på sjukhuset eller så, för att han skulle simma med pappa där.
pappa va redan där inne.
när vi lämnat daniel åkte jag,mamma och filip till ikea.
blev lite grejer till sängen o så.
sen blev det a6.
filip köpte en present till daniel.
sen kom daniel och pappa.
och då blev det nya mobiler till alla i familjen ;)
och nej vi är inte rika, haha.
men det va ett familjepaket för 400 kr.
och blablabla :D.
sen blev det mat på mc.
sen åkte pappa och filip och åkte skidor.
och då köpte jag en bh,en stickad kofta på bikbok och benvärmare.
kom hem lite innan åtta, och då blev det direkt in i duschen.
fixade mobilen och så efter det, efter det blev det datorn.
gick och la mig vid halv elva, somnade ett.
puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0