söndag,25janKVÄLL.



bara för att michaela tog denna bilden på mig då ;D haha
nemen, såg iaf ut såhär idag.
inte finaste kläderna om man säger så, slappt fick det bli.
knappt nåt smink idag heller.
kom till michaela vid tre
hos henne satt vi vid datorn,pratade och tjockade oss med godis (a)
kom hem halv sex, då blev det tven sen äta.
kyckling,pasta blandat med avocado&paprika.
asgott va det :D
sen blev det datorn, och suttit här sen dess.
och bland annat dampat på den här jävligt sega datorn.
vill ha egen NUNUNU.
om en stund ska jag plocka iordning lite i min byrå som är full med kläder.
får inte plats med alla mina kläder, och jag använder knappt hälften.
så det känns något onödigt om man säger så.
ska försöka att gå och lägga mig tidigt idag, är jämt så jävla trött så att man inte orkar nånting.
men får se om jag lyckas.

och imon går jag till skolan ända till fyra, surt ja.
sen 16:25 har jag piano, och måste jag äta nåt innan det.
för att direkt efter jag spelat piano så har jag gymnastik klockan 17:00
och då måste jag byta om också.
sen har man ingen energi då heller.
känns som att jag inte orkar nånting längre.
som när jag ska plugga sitter jag bara och smsar och lyssnar på musik.
då lär jag mig ju ingenting.
och nu har jag fysik-prov på onsdag.
inte övat ett skit, tänkte göra det i helgen,
men såklart glömmer man fysik-boken i skolan.
duktig som man är.
och jag fattar ingenting av det heller.
så IG på det provet då.
men orkar egentligen inte bry mig faktist
och jag måste sluta smsa, smsar asmycket nu
3000 gratis sms i månaden, men såklart smsar man 5000 i månaden eller mer.
så om jag smsar till exempel 5000 sms på en månad så måste mamma&pappa betala 2000 kr
och glada blir dom ju inte.
menmen...
ska snacka med mamma om gymnastiken nån dag också, kanske ikväll.
jag går liksom hellre ut och springer en runda på berget heller nåt än att springa i en värm gympa-sal.
aja, nu ska jag fixa med mina kläder. puss på folket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0