torsdag,22jan.

skolan idag va okej, felicia va iaf i skolan :)
saknat dig ska du veta<3
träffades inte så mycket men alltid nåt :D
cp penna på mattelektionen också ;) hahahahhaha<3
gick inte upp till matsalen.
köpte en fralla att leva på istället.
när vi hade fys gick vi promenad.
gick med robin,olle,joel,hampe,andreas och johan först.
sen kom joel&andreas framför oss xd haha
minns inte när vi slutade men följde iaf dom som jag gick med på rundan till bussen,
som gick 13:45
sen gick jag hem, och då blev det att göra varma mackor :D och sätta sig framför tven med filt ;)
blev datorn sen, suttit här sen dess ;)
måste plugga engelska idag också, jag hatar läxor.
det borde fan räcka med det man gör i skolan!
fick också reda på vad jag fick på mitt matte prov, fick G ..
ingen gymnastik idag, ska bli helt frisk först.
aja, puss!

  CP-PENNAN
  MATTE-LEKTION
  JAG ÄLSKAR MIN BÄSTAVÄN
  OCH EGO NÄR MAN KOMMER HEM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0