torsdag,8jan.

felicia<3

tjolahopp :D
skolan idag igen då, surt.
nytt schema.
bra schema faktist :)
två timmars lunchrast på måndagar, tills vecka 9.
fast slutar fyra då, sen piano fem i halv fem.
sen gymnastik klockan fem, i två timmar.
kommer inte hinna äta eller nåt typ :/, men jag får väl försöka klara det.
fick äntligen träffa felicia i idag också :D<3
och hon fyller år idag också ;)  gattis till henne (L)
slutade fem över halv två.
och då blev det ica först ;) sen gick jag hem.
suttit här sen dess, idag vet jag inte vad jag ska göra.
bara slapp tror ja, ska kanske fixa bankkort också.
daniel va i skolan idag också, och mamma va med lite :)
och han ska stå i cafét imon ;).
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0