tisdag,27jan.

        
ego                                 tuffa killarna på grennaskolan                             

        
johanna älskar sin felicia                      linn,ellen&madde på eget arbete

    
suddgummi                                              tråkigt eget arbete

              
skor idag som jag aldrig brukar använda        lakrits-bitar

det va bilder från idag!

ska berätta hur min dag har varit då.
först väckte danne mig vid åtta.
klä på mig och äta frukost, sen läsa lite till so-förhöret.
sen skolan vid 9, sovmorgon idag.
börja med fysik, inte det bästa men.
öva till provet, fast satt och pratade med emma istället.
sen so i en timme.
förhör också, gick inte alls bra. haha :D
sen lunchrast, vara med felicia på hela.
vi träffade killarna på grennaskolan, dom i sjuan då.
sen gick vi till ica och sen satt vi i cafét sen gick båda in 12
och då hade jag eget arbete.
jobbade med fysiken, eller jag gjorde inte ens nåt.
för att jag orkade inte och fattar noll.
sen matte,engelska&svenska precis efter varandra.
bara att hämta böcker och sen in till nästa lektion direkt.
jobbigt som as.
slutade 3, följde felicia&ogge till deras buss.
när den kom gick jag hem.
satte mig vid datorn, sen säger mamma att jag ska byta mobil&simkort ett tag nu.
för att jag smsar så mycket.
jag kommer ha comviq kompis istället, gratis att smsa med michaela iaf :)
vid halv sex pluggade jag fysik med pappa en kvart, läste bara
sen äta middag, sen satte jag mig vid datorn igen.
får nog plugga mer ikväll, men får se när det blir och så.
aja, pusshej<3.
SMSA TILL MITT NR SOM JAG SKA HA ETT TAG NU; 0739688387





Kommentarer
Postat av: Tilda

du smsar mkt (A)

hahah <3

2009-01-27 @ 19:57:58
URL: http://tiildahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0