torsdag,29jan.



torsdag idag då.
först börja med musik tio över åtta.
spelade gitarr.
sen livskunskap.
efter det va det fysikprov, gick inte alls bra tror jag.
sen svenska, hon läste en saga för oss sen skulle vi typ prata om den :S astråkigt.
slutade svenskan tjugo över elva, och då väntade jag på felicia som slutade kvart i tolv.
sen när hon slutat gick vi faktist upp och åt :D haha.
hon stannade där uppe, för att hon skulle ha bild.
jag gick ner till min lektion som började tio över tolv.
engelska va det då, sen efter det va det läs/fys.
läste för i en kvart, fast jag satt och pratade med hampus&hannes istället.
sen satte våran lärare på en saga som vi skulle lyssna på.
så jävla tråkigt va det.
men iaf, slutade fem över halv två.
väntade då på att daniel skulle sluta, för att mamma skulle hämta han.
men mamma va visst inne i stan, men daniel ringde till mig när han slutat då,
och då fick vi skjuss av jesper josefssons mamma hem :)
när jag kom hem satte jag mig vid datorn, sen kollade jag på film.
och om tjugo minuter ska jag med bussen in till jkpg, för att jag&michaela ska kolla på hv :D
DET ÄGER! daniel,filip och pappa ska också kolla men alla sitter nästan på olika ställen.
haha. aja, nu ska jag fixa mig. PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Tilda

du kunde ju sakt till mej att du skulle kolla så vi kunde träffas (a <3

2009-01-29 @ 19:20:44
Postat av: michaela

FETT NAJS BBY :D

2009-01-30 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0