14mars.

steg upp vid halv tolv. åt frukost. satte mig vid datorn.
sen ville mamma och pappa snacka med mig..
helen hade mejlat hem till henne att jag aldrig är med på idrotten.
och sen ville mamma prata med mig om skolan osv...
hon blev inte glad iaf. måste bli bättre i skolan.
satt en halvtimme och pratade..
iaf, satte mig vid datorn sen igen. åt. datorn.
sen va ju tvungen att åka upp till berget och gå ;p
mamma och pappa sprang. och danne och jag gick.
sen hem igen. kollade lite på hv. sen datorn ofc.
sen duschade jag. sen bort till mormor och morfar och äta med danne.
passade på att spela lite piano också ;d haha.
sen gick själv hem vid halv nio typ.
satte mig vid datorn lite sen sminkade jag mig och plattade håret.
och nu sitter jag här. ensam med danne nu.
ska nog ut snart antar jag.
aja, kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0