15mars.

söndag.
kom hem vid halv två igår, och mamma&pappa inte förens tre,
så jag somnade runt fyra - halv fem. så ja, rätt trött idag ;)
steg upp lite innan halv ett. hade ont i huvet ;s
 åt frukost, sen gjorde jag inte mycket.
vid halv tre gick jag,mamma,pappa&daniel bort till mormor&morfar.
jag spelade lite piano, och sen fikade vi. pratade och lite så.
va hemma vid fem igen. kollade lite på tv, som jag aldrig gör nuförtiden.
duschade, fixade lite bland mina kläder.
åt, sen satte jag mig här :) funderar på om jag ska kolla på beck ikväll.
får se. aja, det märker vi ;d haha.
haft ont i huvet idag också, ingen aning om varför.
och just nu har jag ont i magen också.
får äntligen träffa bästa felicia imon <3, saknar dig "/
och jippie, mamma ska vara med lite i skolan på onsdag,
åååh, så jävla pinsamt. döda mig?!
får försöka överleva.
och vafan är det för låt som vann melodifestivalen?! ;o
jävla opera? fyfaaaaan.
vad har sverige för smak?
tycker att E.M.D va jävligt bra :) snygga pojkar också :* haha.
orkar inte skriva nu fan ;d vi hööörs. kyss!


Kommentarer
Postat av: tilda

va fan, den låten äe ju bäääääst (LL

2009-03-15 @ 21:08:13
Postat av: sarah

haha jag gillade inte heller låten! föresten om du gick vid amandas backe typ 22.20 så såg vi dig när vi skjussade hem amanda. vinkade men vet inte om du såg mig (;<3

2009-03-15 @ 22:09:40
Postat av: johanna

jaha, va det du som vinkade ;p såg att det va nån som vinkade men visste inte vem så jag finkade inte tillbaka, haha. förlåt. :)<3

2009-03-17 @ 15:46:12
URL: http://johannasiimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0