17mars.

började fem över nio med biologi. sen so. jobbade med mitt land då.
fick reda på mitt resultat på so-provet också. 45 av 63. inte så nöjd med det.
vill vara bättre.. 31 va iaf G. sen lunchrast.
va med felicia. tjockisar som vi är så köpte vi sex stycken kexchoklad för 30 kronor.
delade på det, så vi fick tre var. fast jag fick lite pengar av marcus så jag köpte en till ;d haha.
sen eget arbete, gjorde matteläxan. fast hann inte klart med hela, två uppgifter kvar.
efter det va det matte,engelska,svenska. direkt efter varandra. jobbade faktist bra på alla dom tre lektionerna (y)
känns bra. mellan matten och engelskan så träffade jag felicia och några andra. så tog jag upp min kexchoklad.
såklart så skulle alla ha, men dom fick inte ;) haha. så kevin mosade den ;oooo fett taskigt ju. haha.
han lär väl få igen nån gång (6) mohaha. slutade fem över tre, tog följe med felicia,axel,anton&tokis till deras buss.
sen gick jag med min storebror hem, va hemma halv fyra. satte mig här då.
och jag är ashungrig ;o och jag är fett sugen på nått gott. men får se hur det blir med det.
idag vet jag inte vad jag ska göra. kanske göra lite matte eftersom jag fortfarande ligger efter.
och om jag tog hem min bok där jag skrivit om mitt land så ska jag försöka jobba lite med det.
eftersom det är redovisning imon ;o och jag är inte färdig. sen ska jag duscha också.
kanske gör ett inlägg senare, får se. verkligen varit jätteskönt vårväder idag också.
det älskar vi alla :d . hoppas det håller sig nu med. aja, kysshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0