18mars.

onsdag idag då. rätt nice dag ändå.
pappa va med på två lektioner i skolan idag också,pinsamt va det!
började med matte i en timme, pappa va med på den lektionen.
och jag jobbade faktist (y) woho, haha. sen tyska, det va rätt slappt.
kollade bara på film typ. sen hade vi so, pappa va med på den lektionen.
vi skulle redovisa våra land vi jobbat med, men jag hittade inte min skrivbok
som jag skrivit allt i så jag redovisade inte idag. ska göra det på måndag.
sen lunchrast vid elva, väntade på felicia. sen va jag med henne såklart :)
vi gick upp och åt sen gick vi till ica. träffade becca t, som jobbade på ica idag typ.
längesen vi sågs.
biologi klockan tolv, kom lite sent. på den lektionen så kollade vi i mikroskop.
det va coolt. haha. den lektionen slutade ett, men fick sluta typ tio i.
så jag hann träffa felicia lite innan min nästa lektionen började :)
fem över ett va det eget arbete. sen idrott tio över två, va tvungen att vara med.
får så jävla mycket skit annars. det va lamt, hade basketfia. haha.
va i lag med hannes,william och emma ;p.
aja, sitter hos felicia just nu. det är fett nice.
hon ligger i sin säng och sjunger typ, haha. hon är söt :*
får se när jag åker hem. blir nog vid sju nångång tror jag.
och en till sak, min andra mobil funkar nu :D
så jävla niceeeeeee! (y) så ni med tre; smsa till 0761959276
och mitt andra nummer som jag har comviq kompis på är; 0739688387
fast det visste ni nog redan, hahah. blev jävligt krånligt nu kände jag ;p
så nu lämnar vi det.
skaffat ett sånt där "fotoprogram" på datorn också. så man kan göra om bilder och det dära.
ska bara lära mig också, men gick ändå rätt bra igår ;d haha.
aja, nu orkar jag inte skriva mer. vi hörs! kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0