19mars.

torsdag idag då.
började med bild, det va faktist rätt okej denna gången.
för att vi fick bestämma platser själva idag var vi ville sitta.
jag sitter jämte emma och isabelle.
förut satte jag vid olle,madde&hampe.
så blir mera prat nu fan, haha ;).
sen livskunskap, massa snack om våran musiklärare anna.
matte, lyssnade på musik och jag satt och jobbade hela lektionen.
svenska, man fick läsa upp lite ur en bok för klassen typ?
och sen fick vi svara på några frågor.
lunchrast, fick vänta på felicia en halvtimme. det va segt.
sen när hon slutade så gick vi upp och åt. med axel.
sen rushade vi tre och marcus till ica (y) haha.
köpte 6 stycken kexchoklad för 30 kronor idag igen då. huhu.
sen skynade vi tillbaka till skolan, min lektion började 12.10
och vi gick inte till ica förens tolv ;p
men vi va snabba så jag hann i tid till min lektion,hah.
"lektionen" va engelska. det va okej.
sen läs&fys. hade vikarie,saddia. men vi väntade på henne i tio minuter
(om inte läraren har kommit efter det så får man gå)
och då skulle jag och emma precis gå med då kom hon ;o
surt som fan. satt och lyssnade på musik bara.
sen gick vi en promenad. eller promenad och promenad kanske det inte va.
haha. eller alla i klassen då gick bort till boule banan sen gick alla till bussen och hem.
jag va hemma vid tio i två ungefär. tog lite kort. sen satte jag mig vid datorn i en och halv timme typ..
och fixade bilder. och nu har jag nyss duschat. och jag är ensam hemma, älskar det.
sen ska jag göra läxan tills imon. tyska&engelska tills.
fint väder idag också, jävligt blåsigt men soligt och så va det iaf :) det älskar vi.
och jag har börjat hata min hårfärg idag, vill ha mörkare. den är fan äcklig den jag har nu ;s
usch.. får se om jag kan färga i helgen. men det märker vi då.
och jag har bestämt att jag ska bli mera aktiv och sånt på bdb.
tycker jämt att jag skriver så tråkiga inlägg och inte har några bilder.
men nu när det är fint ute och så, så kommer det komma mer bilder.
ska iaf försöka, haha.
och jag vet, inga fina bilder.
men såg iaf ut såhär idag;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0