20mars.

helt störd morgon ;o haha. jag vaknade klockan sex. och så steg jag upp då ;s
fast sen såg jag att klockan bara va sex och då la jag mig i sängen sen kunde jag inte somna igen.
för att jag va inte alls trött. och så lös solen in också (y) fett jobbigt. steg upp lite innan sju.
tog på mig kläder, kunde verkligen inte välja kläder idag. för att jag hade typ inget som passade.
åt frukost,sminkade mig, plattade håret. sen gick jag till skolan. sovmorgon till tio över nio idag :)
började med idrott, fast okej idrotts lektion idag iaf. linn höll i den. vi körde nått med volleyboll typ ;p
sen engelska halv elva. hade förhör på våran stencil som vi hade i läxa tills idag.
det gick bra. sen lunchrast, va med felicia då såklart <3. vi åt, hamburgare idag.
det va gott faktist. sen gick vi till ica. och jag har haft pengar på mitt kort rätt länge ;o
men såklart så säger inte mamma det. så ja, fick reda på det igår kväll.
så blev att köpa godis och en cola idag. tjockt menmen ;) haha.
delade faktist med mig till andra också (a) . mest felicia då ;)
sen klockan tolv hade jag tyska. det va rätt segt asså.
men tur att det bara är i 40 minuter på fredagar.
vi skulle kollat på film men det fanns ingen ström ;s.
sen efter tyskan så va det svenska.
det va okej. skrev massa ord och sånt typ. haha. vet inte hur man ska säga.
sen elevens val efter det. rektorn ville prata med alla tjejer i klassen efter svenskan.
hemkunskap på elevens val har jag för er som inte visste.
jag va med becca. vi gjorde kolakakor. dom va goda fan (y)
slutade tre, då gick jag hem. tog lite kort. sen satte jag mig vid datorn.
ensam hemma till fem typ. älskart!
och jag sitter fortfarande vid datorn och klockan är 17.52.
fett segt. och klockan är redan sex snart ;o tiden har gått snabbt nu.
ingen aning om vad som händer ikväll fortfarande.
skulle varit med hampus och några med tydligen inte.
dom bara dissar, haha.
så jag kanske går på gården med axel&anton eller så träffar jag marcus.
får se hur det blir. kanske ni får reda på senare eller imon, huhu.
och alla tjejer i klassen ska typ byta skola. så kommer typ bara vara jag,emma&isabelle kvar.
nästan bara killar i klassen då ju xd. och bara för att vi kommer va så lite i klassen i åttan och nian.
så tycker jag att felicia kan få börja i min klass. det borde hon fan få.
så jävla tråkigt utan henne. kommer ha askul om vi börjar i samma klass ju<3.
och ett stort grattis till sara som fyller 14 år idag! :)<3
alla i klassen sjöng för henne på engelskan och svenskan ;)
aja, nu orkar jag fan inte skriva mer. kommer bilder på vad jag haft på mig idag.

det fick bli jeans leggings,ett svart kort linne, och min älskade gröna tjock tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0