21mars.

igår va det trevlans. kom hem lite innan ett.
idag vaknade jag nån gång, haha.
vet i fan när. men steg upp kvart över elva typ.
och ja, trött va jag. som vanligt.
åt frukost, sen satte jag mig vid datorn.
mina brorsor va inte hemma på morgonen, så det va lungt och skönt hemma ;p
suttit vid datorn hela dagen idag, fett segt. fast va ute och kvart och tog kort.
tänkte gå ut och när det va sol. så jag började fixa mig och lite så och sen när jag skulle gå ut så hade solen försvunnit.
dåligt ;o haha. 
varit på ica också, köpte godis & en cola. så jävla gott! haha.
fan vad tjock jag är egentligen, äter godis typ varje dag
och är aldrig ute och springer. inte ens ute och går.
okej, jag går till skolan nästan varje dag och jag går fan hem från skolan varje dag.
men det räknas inte, tycker inte jag iaf.
visst, det är långt. typ mer än 2 km tror jag. men ändå.
men a iaf, ni är klockan sju. och pappa är och hämtar pizza till mig och mina brorsor.
mamma och pappa ska äta nått annat.
ikväll ska jag nog träffa marcus. trevlans.
aja, kommer lite bilder nu. och jag vet, suger på att ta kort (y).
och inte bästa kameran heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0