22mars.

söndag idag då.
mamma och pappa va inte hemma idag på morgonen, bara jag och brorsorna hemma (y).
jag vaknade lite över elva, jag va astrött. somnade nog inte förens halv tre igår.
för att jag snackade med min storebror i typ 40 minuter också.
men det va trevlans. jag älskar dig <3.
jag steg upp vid halv tolv eller nått. sen blev det datorn 2 timmar typ.
åt frukost vid datorn. sen fixade jag mig. vid halv tre-tre nångång så gick jag bort till michaela.
skönt att vara sams med dig igen, saknat dig grymt mycket ska du veta.
vi va typ bara på hennes rum. låg i sängen med hennes dator.
och ja, flumm som fan va vi. älskart !
sen va vi nyttiga och åt sallad faktist. och hade gaffelkrig typ. hahaha.
askul. kollade på one tree hill med.
sen blev det mer dator.
jag va hemma kvart i åtta och då blev det mat först.
och sen hade jag och min familj fått en soda stream (stavning?)
av mormor och morfar. efter allt vi gått igenom..
grymt snällt av dom. <3
nu ska jag nog sitta vid datorn till halv nio typ. sen blir det duschen.
och jag ska försöka somna tidigt ikväll. det behöver jag.
kyss!


Kommentarer
Postat av: michaela

jag har saknat dej med ;* hahahahahahahahahahaha, du är alltid så jävla nice.

2009-03-23 @ 18:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0