23mars.

gash, jobbig morgon.
storebror kommer in och väcker mig när jag sover hur jävla bra som helst.
och när han väcker mig är jag helt borta.
tydligen sa jag till han att jag började tio? fast jag började nio. haha.
och sen kallar han mig jävla skolkare också ;)
ingen skola idag, mår inte bäst om man säger så.
och vafan är det för väder idag?
snö? asså wtf! fan vad sur jag blir. det va soligt och asvarmt för två dagar sen?
och nu bara hej vinter. igen? och det är ju fan mycket snö också.
undrar ens om våren kommer komma nån gång?
men det märker vi nog.
jag kollade på beck förut, den som va igår. den va fan läskig ;p höhö.
och sen satte jag mig här. och nu är klockan snart elva.
och jag funderar faktist lite på om jag ska gå bort till brittas och köpa nått.
fast jag har bara pengar på kortet. och jag vet inte om dom tar kort där?
men får se vad jag gör.
aja, skriver ett inlägg senare.
kyss!
OCH NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA.

Kommentarer
Postat av: felicia

bög du e, som e sjuk !

böög xD

2009-03-23 @ 17:27:54
Postat av: Anonym

jag hatar snö ;oo

huhu (A)

å jag saknar dej, <3

men jag äe bäääst på att kommentera ;D <3

2009-03-24 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0