25mars.

men hej där alla som läser min blogg.
fett seg dag idag ja.
vaknade tjugo i nio. för er som inte fattar så va jag hemma idag med, haha.
orkar fan inte skriva vad jag gjort idag ;o.
men blivit sms med michaela och frugan hela dagen.
och rätt mycket med marcus också. det gillar vi (y)
och inte kollat på tv idag faktist, haha. rätt coolt.
typ datorn hela tiden. och städat lite.
bytt påslakan och sånt i sängen, plockat upp alla kläder från mitt golv,
så ni är det fri gångbana (y) hahahah. eller vad man säger.
våffeldagen idag med :* blir våfflor sen. älskart!
och fick nyss reda på att mamma ska med till skolan imon. åh, fan vad sur jag blir!
och hon sa att tydligen alla föräldrar ska komma innan nästa föräldramöte?
får väl se hur det går då.
äsch, nu orkar jag inte skriva mer.
kommer bilder nu som jag tagit idag.
kyss!


    men hej solen <3. snön ligger fortfarande kvar :/ usch.

    sängen då, haha. inte fin men skti samma.

    
 älskar det örngottet :* (eller hur fan det stavas)
hej hår. haha.

SKOLAN IMORGON, BETYDER ATT JAG FÅR TRÄFFA DEN BÄSTA. SHIT VAD JAG SAKNAR DIG. <3

Kommentarer
Postat av: felicia

äntligen får jag träffa dig imon <3

2009-03-25 @ 18:50:58
Postat av: johanna

säger detsamma <3

2009-03-25 @ 19:47:45
URL: http://johannasiimonsson.blogg.se/
Postat av: lisette

hehe nopp mina riktiga :P

2009-03-25 @ 20:08:16
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0